شناسایی رقباتون در دنیای بشدت رقباتی امروز میتونه تاثیر شگرفی در سود و کار شما ایجاد کنه. رقابتی که بی شباهت به جنگ نیست. پس با شناخت دشمنانتون و توانایی های خودتون هیچ ترسی از نتیجه کار نخواهید داشت.
پس اینکه چطور رقابتتون رو مورد ارزیابی قرار بدید ، چطور رقباتون رو شناسایی کنید و اینکه چگونه تحلیل درستی از این ارزیابی ها خواهید داشت سوالاتی هستش که “جف بلوم فیلد” نویسنده و مربی فروش با سالها تجربه به اونها در این کورس آموزشی پاسخ میده.
ما هم با انتخاب این کورس از سری آموزشهای لیندا بر این باوریم که نه تنها می توان به مدیران فروش با راهکارهای نوین ارائه شده کمک کرد ، بلکه به کسانی هم که در پی انجام پروژه های شخصی هستن فوت و فن های لازم داده میشه.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
مقدمه رایگان 00:02:14
شروع به کار شناخت رقبای فروش :
شناسایی رقبایتان 00:03:43
پرهیز از خودپسندی 00:04:02
استفاده از شیوه بررسی منصفانه و المان به المان 00:04:19
تحلیل عمیق تر رقبای فروش :
آموزش بروز ماندن در عرصه تحلیل رقبا 00:03:57
شناسایی نقاط قوت 00:04:00
آموزش به خدمت گرفتن همه منابع ممکن 00:03:39
آموزش بروز ماندن در عرصه تحلیل رقبای فروش :
آشنایی با آنچه تحلیل رقبا به حساب نمی آید 00:03:54
پرسش از کارکنان کلیدی و پایه گذار رقبایتان 00:03:17
آموزش روشهای ضد گیر افتادن 00:03:42
سخن پایانی :
مسیر پیش رو 00:01:33

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 16,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
1 دانشجو ثبت نام کرد

برترین دوره ها

نظرات

© 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.