بسیاری عقیده دارن زمانیکه یه مشتری از دست رفت ، دیگه برای همیشه از دست رفته. خوبه بدونین اصلا اینطور نیست و خبر خوبه دیگه اینکه اگه بتونین دوباره یه مشتری از دست رفته رو بدست بیارید از مشتریهای وفادارتون خواهد شد.

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور مشتری های از دست رفته رو دوباره بدست بیارید. مدرس دوره سالها در این زمینه تجربه داره و تا حالا تونسته هزاران مشتری از دست رفته رو دوباره به سمت شرکت ها و کسب و کارها بیاره و فروش خوب و مداومی به اونا داشته باشه.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
معرفی دوره و مدرس رایگان 00:01:08
بدست آوردن دوباره مشتری های از دست رفته حیاتیه :
چرا بازگردانی مشتری ها مهمه ؟ 00:03:39
چرا مشتری ها از دست میرن ؟ 00:05:33
سه دلیل که باید در بدست آوردن دوباره مشتری ها سرمایه گذاری کنین 00:06:01
مبانی بدست آوردن دوباره مشتری ها :
مشتری هایی که خداحافظی میکنن رو چطور سریع بدست بیاریم ؟ رایگان 00:04:06
شناخت 5 نوع مشتری های از دست رفته 00:04:04
انجام سنجش چگونگی از دست رفتن مشتری ها 00:02:51
چطور یک کمپین بدست آوردن مشتری ها ترتیب بدیم ؟ :
چطور از مشتری بخوایم برگرده ؟ 00:03:30
چطور برنامه بازگردانی مشتری ها رو اجرا کنیم ؟ 00:05:25
مطالعه موردی 00:03:35
سخن پایانی :
جمع بندی دوره 00:01:24

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 20,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.