مشتریاتون چیزای زیادی دارن که میخوان بهتون بگن. وقتی شما دیدگاه های اونها رو تبدیل به کارکرد مفیدی میکنین، همه سود میبرن. بهمین خاطره که هر سازمانی صرف نظر از بزرگی یا صنعتی که درش هست، به یک رهیافت مفید برای مدیریت بازخورد مشتری نیاز داره. این دوره یک رهیافت مرحله به مرحله برای جمع آوری، پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری بهتون میده که با مثالهایی تکمیل شده و نشون میده که سایر کمپانی ها در این جو مهم چکار میکنن.
برد کلوند متخصص تجربیات مشتری و خدمات مشتریه که توضیح میده چطور به بازخوردهای مثبت یا منفی جواب بدیم، روند رایج بازار رو در طول زمان پیگیری کنیم و بازخوردها رو تبدیل به اقدام عملی کنیم. همچنین مثالهایی از بعضی سازمانهای جهانی میزنه. برد میگه که چطور از بازخورد مشتری سود ببریم و تجربیات مشتریان رو ارتقا ببخشیم و چطور در کالا، خدمات یا پروسه هامون پیشرفت کنیم.

برنامه درسی دوره

معرفی:
مدیریت خدمات مشتری رایگان 00:00:47
اهمیت مدیریت بازخورد مشتری :
مدیریت بازخورد مشتری چیست؟ 00:03:13
چرا مدیریت بازخورد مشتری مهم است؟ 00:03:11
منتشر کردن اهداف 00:02:39
پرهیز از تله ها 00:03:12
ویژگی های یک رهیافت موثر 00:03:00
مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع:
مدیریت بازخورد مشتری در لحظه رایگان 00:03:26
اختیار عمل دادن به افراد 00:02:27
پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا عمومی 00:03:07
مدیریت موفق بازخوردهای منفی 00:03:11
رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری:
یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری رایگان 00:02:42
منابع بازخورد مشتری 00:02:46
جمع آوری بازخورد، آنالیز داده ها 00:03:24
تحلیل ورودی ها 00:03:21
عمل براساس بازخوردها 00:02:36
ارزیابی نتایج، ابتکار و بازآرایی 00:03:12
نوآوری و مرتب سازی مجدد 00:02:56
نتیجه گیری:
رواج یک فرهنگ حمایتی رایگان 00:03:02
مرحله بعد 00:01:38

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 31,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.