رشد فروش هم برای متخصصان فروش در ردیف اول و هم برای مدیران فروش ضروری است.
دو راه اصلی برای رشد وجود دارد.
شما می توانید در گروه فعلی خود رشد کنید ، یا می توانید به دنبال فرصتهایی خارج از گروه خود باشید.
در این دوره ، استاد و مدیر اسبق بازاریابی و فروش، درو بوید ، چهار روش اصلی برای رشد فروش در بازار فعلی شما را توضیح می دهد:
فروش به مشتریان جدید ، فروش بیشتر به مشتریان فعلی ، رشد فروش با مشتریان چند برندی و شناسایی و جذب مشتریان ازنظر سابقه ی همکاری
اگر شما به دنبال فرصت های دیگر هستید ، ایشان نحوه شناسایی بازارهای مجاور و نحوه رشد از طریق ادغام ، خریدها و مشارکت را توضیح می دهد.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامد گویی رایگان 00:00:49
هر آنچه باید بدانید 00:00:23
فایلهای تمرینی 00:00:27
درک رشد فروش:
منابع رشد فروش را شناسایی کنید 00:02:55
اثربخشی نیروی فعلی فروش را بهینه کنید 00:03:23
چگونه می توان در گروه خود رشد کرد:
مشتریان جدید را شناسایی و جذب کنید رایگان 00:03:36
فروش را با مشتریان فعلی افزایش دهید 00:02:51
فروش با مشتریان چند برندی را افزایش دهید 00:03:29
مشتریانی که رقابتی هستند را شناسایی کنید و جذب کنید 00:04:05
چگونه می توان در خارج از گروه خود رشد کرد:
دسته های جدید ایجاد کنید 00:03:59
بازارهای مجاور را شناسایی کنید 00:03:10
از طریق مشارکت رشد کنید 00:03:11
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:03:08

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.