با مت هاینز مربی همراه شوید زیرا او به شما نشان می دهد چگونه با استراتژی های عملی طراحی شده برای بالا بردن تأثیر ، پیچیدگی و نتایج حاصل از برنامه های تولید تقاضا ، اهداف تجاری خود را هدف قرار دهید.
در ابتدا ، مات تاکتیک های توسعه مقاصد و اهداف را شامل می شود ، از جمله یک مدل قیف ، و همچنین عوامل خطر و نقاط محوری.
وی سپس به چگونگی تعریف مخاطب هدف شما و درک این نکته می پردازد که مشتری شما برای ارزیابی ، توجیه و تأیید تصمیمات خرید چه مراحلی را طی می کند
مت مراحل توسعه یک کمپین را نشان می دهد ، از جمله نحوه هدایت پیام ها و پیشنهادات دقیق در طول برنامه های تولید تقاضا.
پس از ایجاد یک کمپین ، باید برنامه را اجرا کرده و پیگیری کنید
متن عناصر كتابنامه را كه مي توانيد براي افزايش كارايي و ثبات در اجراي برنامه هاي کمپین به سازمان فروش خود معرفي كنيد ، تشريح مي كند و سپس طراحي نحوه حمايت از تبديل بیشتر مشتری احتمالی به حتمی را توسط تيم هاي فروش خود را انجام مي دهد
برنامه درسی دوره
معرفی: | |||
تقاضای احتمالی برای سازمان خود ایجاد کنید | رایگان | 00:01:27 | |
مقاصد و اهداف در حال توسعه: | |||
با اهداف تجاری شروع کنید | 00:02:12 | ||
یک مدل قیف ساده بسازید | 00:03:12 | ||
اهداف و مفروضات را با فروش تأیید کنید | 00:02:01 | ||
عوامل خطر و نقاط محوری را شناسایی کنید | 00:02:10 | ||
تعاریف مخاطبان هدف: | |||
مشخصات مشتری ایده آل | رایگان | 00:02:13 | |
شخصیت های خریدار | 00:02:03 | ||
جزئیات کمیته خرید | 00:02:19 | ||
خرید توسعه سفر | 00:02:29 | ||
بینش تجاری | 00:02:19 | ||
نقشه پیام و محتوا | 00:02:08 | ||
توسعه کمپین: | |||
مراحل چرخه خرید | 00:02:29 | ||
ارائه پیشنهادات | 00:02:23 | ||
تبدیل و سیگنال های قصد و نیت | 00:02:18 | ||
برنامه ریزی برای پیگیری علاقه | 00:02:24 | ||
اجرای طرح کمپین و پیگیری | |||
طرح کانال و نقشه برداری | 00:02:17 | ||
امکان فروش و هماهنگی | 00:01:39 | ||
ارزیابی و پالایش | 00:02:04 | ||
نتیجه گیری: | |||
این تنها آغاز است | 00:01:08 |
نقد و بررسی دوره
هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.