با مت هاینز مربی همراه شوید زیرا او به شما نشان می دهد چگونه با استراتژی های عملی طراحی شده برای بالا بردن تأثیر ، پیچیدگی و نتایج حاصل از برنامه های تولید تقاضا ، اهداف تجاری خود را هدف قرار دهید.
در ابتدا ، مات تاکتیک های توسعه مقاصد و اهداف را شامل می شود ، از جمله یک مدل قیف ، و همچنین عوامل خطر و نقاط محوری.
وی سپس به چگونگی تعریف مخاطب هدف شما و درک این نکته می پردازد که مشتری شما برای ارزیابی ، توجیه و تأیید تصمیمات خرید چه مراحلی را طی می کند
مت مراحل توسعه یک کمپین را نشان می دهد ، از جمله نحوه هدایت پیام ها و پیشنهادات دقیق در طول برنامه های تولید تقاضا.
پس از ایجاد یک کمپین ، باید برنامه را اجرا کرده و پیگیری کنید
متن عناصر كتابنامه را كه مي توانيد براي افزايش كارايي و ثبات در اجراي برنامه هاي کمپین به سازمان فروش خود معرفي كنيد ، تشريح مي كند و سپس طراحي نحوه حمايت از تبديل بیشتر مشتری احتمالی به حتمی را توسط تيم هاي فروش خود را انجام مي دهد

برنامه درسی دوره

معرفی:
تقاضای احتمالی برای سازمان خود ایجاد کنید رایگان 00:01:27
مقاصد و اهداف در حال توسعه:
با اهداف تجاری شروع کنید 00:02:12
یک مدل قیف ساده بسازید 00:03:12
اهداف و مفروضات را با فروش تأیید کنید 00:02:01
عوامل خطر و نقاط محوری را شناسایی کنید 00:02:10
تعاریف مخاطبان هدف:
مشخصات مشتری ایده آل رایگان 00:02:13
شخصیت های خریدار 00:02:03
جزئیات کمیته خرید 00:02:19
خرید توسعه سفر 00:02:29
بینش تجاری 00:02:19
نقشه پیام و محتوا 00:02:08
توسعه کمپین:
مراحل چرخه خرید 00:02:29
ارائه پیشنهادات 00:02:23
تبدیل و سیگنال های قصد و نیت 00:02:18
برنامه ریزی برای پیگیری علاقه 00:02:24
اجرای طرح کمپین و پیگیری
طرح کانال و نقشه برداری 00:02:17
امکان فروش و هماهنگی 00:01:39
ارزیابی و پالایش 00:02:04
نتیجه گیری:
این تنها آغاز است 00:01:08

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.