دپارتمان های بازاریابی اغلب احساس هویت ما را مورد توجه قرار می دهند – اینکه چه کسی می خواهیم باشیم و چگونه می خواهیم دیده شویم.
قدرت تصویر از خود را که در تبلیغات لباس های شیک ، اتومبیل های لوکس و جدیدترین فناوری به کار رفته است مشاهده می کنید.
این تبلیغات همگی از همان مضامین استفاده می کنند: آرزو ، وضعیت و عزت نفس.
شرکت ها با اشاره به اینکه محصولاتشان باعث شادی و محبوبیت بیشتر ما می شوند مانند مشاهیر تبلیغاتی باعث ایجاد تمایل می شوند.
و گرچه ممکن است نتوانید یک ورزشکار یا ستاره سینما را برای کمپین بعدی خود استخدام کنید ، اما شما می توانید با استفاده از تکنیک های مناسب ترغیب کننده طراحی ، از خود تصویر استفاده کنید.
” کریس ناودِر ” شما را در این قسمت جذاب ” یو اکس جذاب ” از جنبه جذاب تجربه کاربر راهنمایی می کند.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامد گویی رایگان 00:01:09
استفاده از تصویر شخصی برای ترغیب:
آرزوی عزت نفس و تفاوت در وضعیت 00:08:14
ناهنجاری شناختی 00:07:29
اثر دونینگ-کروگر 00:06:41
طراحی ترغیبی خود را تا کجا پیش میبرید؟ 00:03:17

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.