چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی را یادبگیرید تا کسب و کار خودتان را توسعه دهید.در این دوره ی آموزشی لینکدین، متخصص بازاریابی، مگان آدامز به شما چگونگی ساخت، اجرا، ارزیابی، و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.
میاموزید که فیس بوک با توییتر چه تفاوتی دارد و چگونه می توانید استراتژی خود را برای موفقیت در هر دو سیستم عامل تنظیم کنید.مگان در ادامه به شما نشان می دهد که چگونه پروفایل خود را بسازید و محتوایی تعاملی با کیفیتی بالا ایجاد کنید که مورد علاقه ی مخاطب هدفتانت باشد.او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفورم ، مانند هشتگ ها و مدیا های غنی را توضیح می دهد و در مورد چگونگی به بالاترین ریچ یا تعداد بازدید رسیدناز طریق جذب پیروان و طرفداران بیشتر بحث می کند.سرانجام ، مگان به شما نشان می دهد که چگونه می توانید نتایج تلاش خود را برای بررسی میزان عملکرد پست ها و توییت های خود اندازه گیری کنید ، و چند راهنمایی ساده برای تعامل با دنبالکنندگان مجازی ارائه می دهد.موضوعات شامل:
به خاطر سپردن گزینه ای که بهترین فرصت تعامل دنبال کنندگان با توییت شما را تضمین می کند.
تعیین کردن موثرترین روش برای افزودن تصاویر و فیلم ها به توییت ها.
شناسایی علت اصلی شکست اکانت های توییتری که در بدست آوردن دنبال کننده شکست خورده اند.
توضیح مزایای استفاده ی از فیسبوک برای ایجاد آگاهی و روابط تجاری.
شناختن قانون کلی مربوط به تعداد کاراکتر های مجاز هر پست.
آموختن مراحل صحیح افزودن تصاویر به یک پست.
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
خوشامد گویی | رایگان | 00:01:00 | |
درک کردن بازاریابی در رسانه های اجتماعی : | |||
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟ | 00:02:32 | ||
ارزش بازاریابی رسانه اجتماعی | 00:02:45 | ||
مقایسه ی فیسبوک و توییتر | 00:03:01 | ||
با توئیتر شروع کنید: | |||
توییتر- تصویر بزرگ | 00:02:50 | ||
رابط کاربری را بررسی کنید | 00:07:00 | ||
هدف خودتان را تعریف کنید | 00:02:20 | ||
استراتژی بازاریابی توییتر : | |||
چگونه توییت هایی با کیفیت بالا نوشت | رایگان | 00:02:52 | |
استفاده از مدیا ها پربار | 00:06:16 | ||
ارزیابی تلاشهای بازاریابی توییتر شما_ آنالیتیکز | 00:02:26 | ||
ایجاد یک حضور در توییتر : | |||
دنبال کنندگان را جذب کنید | 00:03:36 | ||
دنبال شوندگان را انتخاب کنید | 00:02:45 | ||
موضوعات و مکالمات مرتبط پیدا کنید | 00:06:52 | ||
ابزار ها | 00:04:09 | ||
شروع با فیسبوک : | |||
رابط کاربری فیسبوک را بررسی کنید | 00:05:51 | ||
اهداف خود را تعریف کنید | 00:02:06 | ||
استراتژی بازاریابی فیسبوک | |||
چگونه پست هایی با کیفیت بالا بنویسید | 00:02:30 | ||
مدیا های پربار | 00:04:18 | ||
تلاشهای خود را برای بازاریابی در فیسبوک ارزیابی کنید_ آنالیتیکز | 00:03:08 | ||
ایجاد حضوری در فیسبوک: | |||
صفحه ی کاری خود را تنظیم کنید | 00:03:59 | ||
لایک ها ی بیشتری بگیرید | 00:06:41 | ||
با طرفداران خود تعامل برقرار کنید | 00:02:05 | ||
نتیجه: | |||
گام های بعدی | 00:01:22 |