طراحی ارتباط است. اما یک رابط کاربری طراحی شده متفکرانه می تواند کارهایی فراتر از برقراری ارتباط با گزینه های کاربر باشد.
همچنین می تواند کاربران را ترغیب کند ، آنها را از هر راهی که طراح در ذهن داشته است دور کند.
و از این قدرت اقناعی می توان برای اهداف خوب و شیطانی استفاده کرد.
در این دوره ، اولین قسمت از مجموعه مجموعه کتاب های مبتنی بر کتاب Evil by Design ( اویل بای دیزاین)، کریس نودر با تمرکز بر چگونگی ادغام مثبت طراحی متقاعد کننده در محصولات ، نمای کلی از طراحی اقناع کننده و پیامدهای اخلاقی آن را ارائه می دهد.
کریس به علم رفتار انسان و چگونگی کاربرد آن بر تجربه و طراحی کاربر می پردازد. وی بررسی می کند که چگونه طراحی می تواند برای احساسات مستقیم ناثیر بگذارد و پاسخ های بسیار هدفمند و قابل پیش بینی از سوی مردم ایجاد کند.
بعلاوه ، او انواع مختلف الگوهای تاریکی را که ممکن است در پروژه هایتان با آن روبرو شوید و همچنین استفاده از ان رادر پروژه های شما بررسی می کند و همچنین می گوید که تا چه اندازه می توانید این طرح ها را پیش ببرید در حالی که هنوز نیرویی برای همیشه باقی مانده است
این که آیا شما یک توسعه دهنده نرم افزار هستید که به دنبال طراحی رابط های ترغیب کننده است – یا یک مصرف کننده کنجکاو در مورد چگونگی کارکرد تکنیک های اقناعی – این دوره می تواند در جهت روشنگری و اطلاع رسانی باشد.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی:
اصول اخلاقی در اقناع رایگان 00:01:35
طراحی اقناعی خود را تا کجا باید طی کنید؟ 00:03:10
اصول اخلاقی طراحی اقناعی
علم رفتار 00:02:12
تاریخچه طراحی اقناعی 00:02:41
برای احساسات مردم جذاب است 00:03:26
چالش طراحی اقناعی 00:03:15
انواع مختلف طراحی اقناعی 00:02:46
اقناع قابل قبول چیست؟ 00:03:47

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.