بسیاری از شرکت ها از روانشناسی استفاده می کنند تا در انجام کاری که می خواهند انجام دهیم احساس خوبی داشته باشیم.بنظر مبهم میاد؟ میتونه اینطوری باشه.
اما از طراحی مشوق می توان به خوبی استفاده کرد.
در این دوره ، نویسنده ” کریس نادر” توضیح می دهد که چگونه می توانید طراحی متقاعد کننده را از نظر اخلاقی و مسئولیت پذیری در محصولات خود ادغام کنید.
وی ریشه های طراحی اقناعی را در علم رفتار بررسی می کند ، و نمونه هایی از استفاده موثر و قابل قبول را به اشتراک می گذارد.
در پایان ، درک بهتری از چگونگی ایجاد انگیزه و ترغیب در کاربران خود خواهید داشت – بدون اینکه آنها را گمراه کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامدگویی رایگان 00:00:55
ویژگیهای طراحی جذاب کدامند:
علم رفتار 00:02:11
تاریخچه ی طراحی جذاب و وسوسه برانگیز چیست؟ 00:02:45
جذب رفتار های انسانی شدن 00:03:18
چالش طراحی مشوق 00:03:10
انواع تفاوت طرحهای وسوسه برانگیز: 00:02:52
مشوق قابل قبول چیست؟ 00:03:25
طراحی وسوسه برانگیز خود را تا کجا باید بکشانید؟ 00:03:23

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.