هر کاربر قهرمان داستان خودش است. راز برجسته ماندن در ذهن مصرف کننده شما این است که دیگر قصه خود را فریاد نزنید و یک نقش خاص را در داستان آنها بازی کنید.
بیاموزید که چگونه اصول قصه گویی را در روند طراحی UX خود اعمال کنید و تجربه های جذاب و کاربرمحوری را بسازید.
سارا ویز ، از تعریف قوس داستان گرفته تا تنظیم برنامه و تأکید بر پیام شما ، مبانی داستان سرایی خوب را آموزش می دهد.
او توضیح می دهد که چگونه می توان از احساسات استقبال کرد و همدلی را فرا گرفت ، و چگونه می توان از دیدگاه مناسب ، تصاویر و استراتژی درآمدزایی استفاده کرد.
در پایان این دوره سریع ، شما می دانید که چگونه داستان ها را به روشی طراحی کنید که با مشتریان شما ارتباط برقرار کند – و چگونه این کار را به روشی استراتژیک و ثابت برای تجارب بهتر کاربر ، تعامل بهتر و فروش بیشتر برای کار شما انجام دهید
برنامه درسی دوره
معرفی: | |||
تجارت داستان | رایگان | 00:01:36 | |
طراحی داستان بطور استراتژیک: | |||
داستان درست را انتخاب کنید | 00:04:33 | ||
تعریف قوس داستان | 00:03:49 | ||
تنظیم کردن صحنه | 00:03:41 | ||
توالی داستان | 00:03:46 | ||
درست تمام کردن داستان | 00:02:29 | ||
راهنماباشید، نه قهرمان | 00:04:26 | ||
پیام خود را واضح سازید | 00:04:18 | ||
نقش شفقت در داستان سرایی: | |||
برای همدردی با مشتریان احساسات را دخیل کنید | رایگان | 00:04:04 | |
داستانهای معتبر و مرتبط | 00:04:23 | ||
علم مغز و اینکه چرا خرید میکنیم | 00:03:48 | ||
افزایش فروش با داستان منسجم و هدفمند: | |||
داستان امضای شما | 00:04:10 | ||
کجا میشود گفت داستان شما پلتفرم های ممکن را ارزش یابی میکند | 00:04:41 | ||
انتظارات زوایایی راکه انتخاب میکنید تحت تاثیر قرار میدهد | 00:03:52 | ||
از داستان سرایی گرفته تا داستان فروشی و فروش داستان هایتان | 00:03:40 | ||
داستان سرایی را به تصویر بکشید ، قدرت تصاویر | 00:05:00 | ||
نتیجه گیری: | |||
مراحل بعدی | 00:01:39 |
نقد و بررسی دوره
هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.