هر کاربر قهرمان داستان خودش است. راز برجسته ماندن در ذهن مصرف کننده شما این است که دیگر قصه خود را فریاد نزنید و یک نقش خاص را در داستان آنها بازی کنید.
بیاموزید که چگونه اصول قصه گویی را در روند طراحی UX خود اعمال کنید و تجربه های جذاب و کاربرمحوری را بسازید.
سارا ویز ، از تعریف قوس داستان گرفته تا تنظیم برنامه و تأکید بر پیام شما ، مبانی داستان سرایی خوب را آموزش می دهد.
او توضیح می دهد که چگونه می توان از احساسات استقبال کرد و همدلی را فرا گرفت ، و چگونه می توان از دیدگاه مناسب ، تصاویر و استراتژی درآمدزایی استفاده کرد.
در پایان این دوره سریع ، شما می دانید که چگونه داستان ها را به روشی طراحی کنید که با مشتریان شما ارتباط برقرار کند – و چگونه این کار را به روشی استراتژیک و ثابت برای تجارب بهتر کاربر ، تعامل بهتر و فروش بیشتر برای کار شما انجام دهید

برنامه درسی دوره

معرفی:
تجارت داستان رایگان 00:01:36
طراحی داستان بطور استراتژیک:
داستان درست را انتخاب کنید 00:04:33
تعریف قوس داستان 00:03:49
تنظیم کردن صحنه 00:03:41
توالی داستان 00:03:46
درست تمام کردن داستان 00:02:29
راهنماباشید، نه قهرمان 00:04:26
پیام خود را واضح سازید 00:04:18
نقش شفقت در داستان سرایی:
برای همدردی با مشتریان احساسات را دخیل کنید رایگان 00:04:04
داستانهای معتبر و مرتبط 00:04:23
علم مغز و اینکه چرا خرید میکنیم 00:03:48
افزایش فروش با داستان منسجم و هدفمند:
داستان امضای شما 00:04:10
کجا میشود گفت داستان شما پلتفرم های ممکن را ارزش یابی میکند 00:04:41
انتظارات زوایایی راکه انتخاب میکنید تحت تاثیر قرار میدهد 00:03:52
از داستان سرایی گرفته تا داستان فروشی و فروش داستان هایتان 00:03:40
داستان سرایی را به تصویر بکشید ، قدرت تصاویر 00:05:00
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:39

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 49,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.