رعایت نکردن تعهدات می تواند شما را از کار عقب بیندازد و اعتبار شما را لکه دار کند.
در این بخش از مجموعه نکات مدیریت زمان ، بیاموزید که چگونه دلیل تأخیر خود را تعیین کنید ، رفتارهای جدید مثبتی ایجاد کنید و مدیریت زمان خود را به حالت اولیه بازگردانید.
نویسنده و سخنران رهبری سازنده ، دیو کرنشاو نکات قابل اجرایی را برای غلبه بر تعلل منفی و استفاده از تأخیر مثبت به نفع خود به اشتراک می گذارد.
وی توضیح می دهد که چگونه می توان از تجزیه و تحلیل بیش از حد دست بکشید و سریعتر تصمیم گیری کنید ، به علاوه ، چگونه کارهایی که طولانی تر از آنچه که پیش بینی کرده اید هستند را اداره کنید . کارهای ناقصی را که اولویت کمتری دارند را نهایی کنید. و در کل صبر بیشتری پرورش دهید.
عناوین شامل شده:
تشخیص دادن یکی از راههای غلبه بر احساسات منفی که در زمانی که تمایل به انجام کاری که متعهد شدید ندارید را تجربه می کنید.
هنگام پیگیری ، بهترین مکان را برای قرار دادن تمرکز خود ارزیابی کنید.
وقتی نمی توانید به تعهدی که متعهد شده اید عمل کنید ، می توانید برای بهبود وضعیت با همکاران خود اون کارهایی که می توانید را انجام دهید.
نوع کارهایی را که می توان از طریق پیش زمینه سازی انجام داد ، لیست کنید.
یک روش پرورش صبر را توضیح دهید.

برنامه درسی دوره

معرفی:
چرا پیگیری ضروری است رایگان 00:01:28
نکات قابل پیگیری:
تعهدات خود را دنبال کنید 00:03:27
درک اینکه چرا معطل می کنید 00:02:23
به تقویم خود متعهد باشید 00:02:19
بر اهمال کاری منفی غلبه کنید 00:04:33
چگونه می توان تکمیل کار را بهبود بخشید 00:02:36
از تعلل مثبت استفاده کنید 00:02:26
غلبه بر رخوت تحلیل 00:03:13
افزایش پیگیری با مسئولیت پذیر کردن خود رایگان 00:03:36
با کارهای ناقص چه کنیم 00:02:10
برای انجام کارهای بیشتر از پس زمینه کار استفاده کنید 00:03:07
بازگرداندن مدیریت زمان به مسیر درست 00:03:03
برای یافتن پاسخ ها مسولیت پذیر باشین 00:03:53
چگونه صبر بیشتری پرورش دهیم 00:02:57
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:23

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 39,000 تومان
  • دسترسی نامحدود
0 دانشجو ثبت نام کرد

    برترین دوره ها

    نظرات

    © 2018 | همه حقوق برای لیندااپ محفوظ است.