روزهایی که پاداش و شناخت می توانست در اطراف کالاهای قابل لمس باشد ، مانند تعداد ویجت های یک کارگر ، گذشته است.
دانش ، کنفرانس اقتصادی و اقتصاد جهانی نیاز به تغییرات اساسی در نحوه شناخت و پاداش رهبران از طریق راههای عملکرد دارد.
در این دوره ، متخصص علوم رفتاری بک سالتزمن به شما نشان می دهد که چگونه از استراتژی های شناخت و پاداش برای ایجاد انگیزه در کارگران در اقتصاد مدرن استفاده کنید.
بیاموزید که چگونه تأثیر واقعی شناخت و جوایزدر نظر گرفتن را بسنجید ، نوع درستش را به کار برید و از اینکه اشتباه تشخیص دهید دوری کنید ، پاداش های شخصی و فرهنگی را به خود اختصاص دهید ، زمان شناخت را دقیق ارزیابی کنید و در مواقع سخت تلاش خود را افزایش دهید.
برای تجلیل از بردهای تیم خود و ایجاد فرهنگ شناخت – همراه با سود سهام عملکرد – برای کل سازمان خود از این تکنیک ها استفاده کنید.
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
شناخت و پاداش در اقتصاد جدید | رایگان | 00:01:18 | |
هنر شناخت و پاداش: | |||
اندازه گیری تأثیر شناخت و جوایز | 00:04:22 | ||
روندهای شناخت و جوایز | 00:04:24 | ||
علم شناخت و پاداش: | |||
بهینه سازی تشخیص در جلسات برای به حداکثر رساندن عملکرد | 00:04:23 | ||
اجتناب از شناخت و جوایزی که نتیجه معکوس داد | 00:03:52 | ||
اهداف منطبق با شناخت و جوایز: | |||
پاداش دادن و شناسایی علی رغم عدم موفقیت | 00:03:59 | ||
تشخیص زمان و جوایز برای حداکثر تأثیر | 00:04:02 | ||
تشخیص و پاداش دادن در مواقعی که سخت است | 00:03:50 | ||
با توجه به اختلافات فرهنگی | 00:03:57 | ||
نتیجه گیری: | |||
خودتان را بشناسید و سعی کنید شناخته شوید | 00:03:04 |
نقد و بررسی دوره
هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.